آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

دخترم آرشید بانو

ماه دهم

1392/2/16 18:12
637 بازدید
اشتراک گذاری

ماه دهم

آرشیدا جونم دست به مبل می گیره راه میره یه نکنه جالب اینکه دیگه دوست نداره بزارمش تو روروک از رووروک خودش میگیره بلند میشه وروروک رو هل میده و راه میوفته کار خطرناکی که منم یهو دلم میریزه که روروک زودتر از آرشیدا بره و با صورت بچم بخوره زمین که خدا رو شکر همیشه کنارت بودم و نگهت داشتم و با کمک هم راه رفتیم .

این ماه سه تایی با هم رفتیم نمایشگاه برند مادر و کودک البته بیشتر معرفی اجناس بود و فروش نداشتن ، تا الان دخترم کلی نمایشگاه رفته اولیش نمایشگاه صنایع دستی (نمایشگاه بین المللی )تو دو ماهگی بود که عمه کاملیا هم همراهمون بود ، نمایشگاه فرش دست بافت (نمایشگاه بین المللی) ، نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک {سالن حجاب)و باز نمایشگاه مواد غذایی ارگانیک تو پارک گفتگو .

وقتی از حموم میایی و می خوام موهاتو سشوار بکشم از باد سشوار فرار می کنی نه اینکه بترسی و گریه کنی بادی که به موهات می خوره رو دوست نداری .

وقتی آهنگ مورد علاقه ات رو برات میزاریم نا نای می کنی و دست میزنی خیلی بامزه می رفصی اگه نشسته باشی باسنت رو تکون میدی و دستاتو بالا پایین می کنی ، بعد خودت چهار دست و پا میشی و باسنت رو جلو عقب می بری قربونت برم خیلی دوست دارم هر روز د اری شیرین تر میشی و به خاطر این همه لطف خدا همیشه ازش سپاسگزارم و آرزو می کنم همه منتطرا دامنشون سبز بشه تا لذت مادر و پدر بودن رو بچشن آمین .

الهی همه بچه ها در کمال صحت و سلامت در آرامش کامل و در آغوش خانواده بزرگ بشن آمین .

 

 

 

 

من نمی دونم این همه چی تو دهن گذاشتنای این بچه ها کی تموم میشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)