آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

دخترم آرشید بانو

تولد یکسالگی با تم پروانه های رنگین

1392/3/22 0:44
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولدت افتاده بود روز چهار شنبه و منم تصمیم گرفتم فردای روز تولدت یعنی پنج شنبه پنجم اردیبهشت ماه برات تولد بگیرم .

برات تم پروانه های رنگین رو انتخاب کردم و از شب یلدا به بعد نرم نرمک مشغول کار شدم اول یه شابلون پروانه گرفتم و کلی پروانه های رنگی درست کردم به مرور که کار می کردم ایده هم خودش می اومد . اطرافیانم خیلی شاکی بودن و می گفتن تو همه فکرت شده تولد آرشیدا ولی برای من هم شیرین بود هم دوست داشتنی .

یه مهمونی کوچیک گرفتم با حضور دوستان و فامیل ، گل دخترم خیلی دختر خوبی بود و همش قر میداد و می رقصید . ولی متاسفانه موقع بریدن کیک وقت خوابش بود و خیلی بد اخلاق شد تو همه عکساش داره گریه می کنه روزی بود برای خودش با کلی خاطره منم همزمان با اوردن کیک سرم گرم شد به غذا ها نتونستم خودم عکس و فیلم بگیرم یه چند تایی دوستام زحمت کشیدن عکس گرفتن .

روز قبل از مهمونی خاله پری سیما و خاله شیرین از صبح اومدن کمکم و تا شب خونمون بودن همهکارها رو انجام دادن ،

مامان شهین هم زحمت کشیده بود و تو خونشون برام کوفته درست کرده بود که روز تولد برام آورد . عمو امید و بابا کامیار هم بادکنک ها رو باد کردن و ریسه ها رو چسبوندن .

وقتی از مهمونا فیلم می گرفتم ازشون می خواستم که هر کدوم یه جمله برای دخترم بگن و هر کس برات آرزویی کرد و حرفی زد به نطرم ایده بهتری اومد تا بخوام برگه یادگاری درست کنم . 

 

کارت دعوت 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکست رو چاپ کرده بودم و به عنوان یادگاری  به مهمونا دادم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و بالاخره این عکست رو چاپ کردم با مقوا براش قاب درست کردم و به مهمونا یادگاری دادم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامي مهرسا دردونه
13 خرداد 92 8:44
سلام به روي ماهت پروانه كوچولو . تولدت مبارك باشه .... دست مامانت درد نكنه كه برات سنگ تموم گذاشته
مامان زینب خانوم
13 خرداد 92 22:27
سلام مامان آرشیدا جون اولا تولد دخمل گلت مبارک دختر منم یک ماهی از دختر شما بزرگتره تولدش هم تم پروانه بود عین دخمل شما... امیدوارم بتونیم دوستهای خوبی باشیم
خاله ماهک
14 خرداد 92 14:21
واییییییییییییییییییییییی چه تولدی ی ی ی ی دست مامان مهربونت درد نکنه همه چی عالی و خوشکل بود از همه بیشتر اون پروانه بزرگ صورتیه ... من از ژله بزرگه هم خیلی خوشم اومد انا چون بیا برام تو کلوپ توضیح بده چه جوری از قالبت دراوردی که اینقد تمیز دراومده ؟ خسته نباشی ........... دخترم یک سالگیت مبارک ایشالا زیر سایه مامان بابای خوبت 100 ساله بشی ... یه زندگی با عزت و پر از موفقیت داشته باشی و مامان بابا و خاله های مجازیت هم بهت افتخار کنیم .
صبا مامان نیوشا
7 تیر 92 14:22
افرین مامان خوش سلیقه و هنرمند تولد یک سالگی دخترمون مبارک باشه ایشالا جشن فارغ التحصیلیش
خاله آذین
15 تیر 92 12:51
شاپرک خانوم چه خوشگل شدی تو روز تولدت ... جای خاله آذین خالی بود که بیاد لپاتو یه گاز بگیره ... دست مامانی هم با این همه تدارک درد نکنه واقعااااااااا
محراب و مليكا
3 مرداد 92 11:58
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد . http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/