آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

دخترم آرشید بانو

سفر به گرگان

1392/8/15 13:01
575 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دیگه برا خودت خانومی شدی این چند ماه کمی سرم شلوغ بود  کمی هم تنبلی کردم و مطلب نذاشتم همینجا بهت قول میدم بعد از این مطالب وب رو تند تند بنویسم

از خاطرات این چند ماهه بگم که تعطیلات 14 و 15 خرداد با خاله پری سیما و خاله شیرین اینا رفتیم گرگان ، با اینکه مدت سفر کوتاه بود ولی کیفیت خوبی داشت و جاهای دیدنی زیادی رفتیم شما هم بسیار بسیار دختر خوب و خانومی بودی و اصلا اذیت نکردی ، از جاهایی که تو این سفر رفتیم می تونم به ناهار خوران، النگ دره ، شهر گنبد کاووس و بازدید ازمیل گنبد اشاره کنم که لباس ترکمنی پوشیدیم و کلی عکس گرفتیم ،بندر ترکمن بعد از گشت زدن تو بازار ساحلی سوار قایق شدیم و به آشورا ده رفتیم و ناهار ماهی خوردیم ، موقع برگشت با قایق دور زدیم و رفتیم اسب های وحشی رو دیدیم که از نکات جالبشون این بود که این اسبها همیشه تا زانو توی آب هستن و در محل زندگیشون خشکی وجود نداشت ، وقتی می خواستیم سوار قایق بشیم من خیلی نگرانت بودم و می ترسیدم پرت بشی توی آب یا اینکه بترسی ولی خدا رو شکر سفر خوبی بود و از آب خیلی خوشت اومد و همش می خواستی دستت رو بکنی تو آب و وقتی باد قطرات آب رو به سر و صورتمون می پاشید کلی می خندیدی و البته کمی هم کلافه شده بودی ، موقع برگشت انقدرخسته بودی که تو قایق به صورت نشسته تو بغل من خوابت برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

sari
30 شهریور 92 14:12
سلام مامان آرشیدا جون...
اول اینکه اسم دخملی خیلی خوشگله ...آفرین به مامان و بابای خوش سلیقه.
و بعدش اینکه منتظر خاطرات جدیدت هستیم عزیز.
با اجازه لینکتون کردم ...اگه مایل باشی تبادل لینک کنیم ..خوشحال میشم سر بزنی گلی.بای


مامي مهرسا دردونه
31 شهریور 92 8:16
خاله جون افرين كه دختر خوبي بودي ... اما عكس يادت رفته ............ لطفا برا خاله ها عكساي خوشگلت رو از سفر بزار







مامي مهرسا دردونه
10 مهر 92 9:52
آرشيداي گلم انشالله كه هميشه در سفر باشي و شاد و سلامت ......
آنا (مامان آرشیدا )
پاسخ
مرسی خاله جون