آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

دخترم آرشید بانو

ماه هشتم

1392/1/18 0:32
729 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل مامان دیگه حسابی شیطون شده و همش ورجه وورجه می کنه یه جا بند نمیشه  یاد گرفته با رو روک به همه جا سر بزنه و هر چی رو میزه بر داره .

ولی اصلا سینه خیز رفتن رو دوست نداره وقتی رو شکم می افتیه داد و بیداد می کنه که بیایین منو نجات بدین  وقتی چند روز پیش رفته بودیم خونه خاله شیرین گذاشتمت زمین که بشینی برای ثانیه ای به حالت چهار دست و پا ایستادی و بعد پخش زمین شدی و کمک خواستی ولی همون یک دقیقه هم من کلی ذوق کردم ولی دوست ندارم اذیتت کنم هر موقع خودت دوست داشتی چهار دست و پا برو دوست هم نداشتی نرو  ولی خیلی دوست داری که دستاتو بگیرم و با هم قدم بزنیم .

وقتی میری بغل بابایی پاهاتو میگیری بالا و سرتو خم می کنی به سمت زمین و می خوای بچرخی این کارو خیلی دوست داری .

ولی من خیلی می ترسم همش از با با کامیار می خوام که این کارو انجام نده .

راستی چند روز پیش هم رفتیم برات صندلی غذا گرفتیم آخه رو زمین بند نمی شدی و همش می خواستی ببینی دور و برت چه خبره منم باید مراقب می بودم که نخوری زمین و از غذا می افتادم ،

  وقتی یه چیزی می خوای بهت نمی دیم کلی اعتراض می کنی و می خوای که حرفت رو گوش کنیم 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

GUK
16 اردیبهشت 92 13:36
K OMUYG INGTENU YUKL