آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

دخترم آرشید بانو

سیسمونی آرشیدا خانم

1391/7/15 13:20
2,738 بازدید
اشتراک گذاری

لیست اقلام سیسمونی

پوشاک

یک ست لباس نوزادی که شامل همه موارد بلوز آستین کوتاه ،

 آستین بلند  ،رکابی ، بادی، مانتویی ،شلوار ، شلوار جوراب دار،کلاه ،دستکش ،جوراب ، ناف بند ،روسری سه گوش  از هر کدام سایز صفر و یک  گرفتم که بعضی تکه ها اصلا استفاده نکردم مثل ناف بند و دستکش و شلوار جوراب دار

سرهمی چند دست تنها اشکال سرهمی اینه که خیلی زود برای بچه کوچک میشود

بلوز و شلوار تو خانه ای  خیلی کاربرد داره که مارک آشور و مهتا بی بی گرفتم که هر دو خوب بودن

لباس گرم

جوراب  چند جفت

کفش هنوز برام کاربرد نداشته

لوازم بهداشتی مارک فیروز گرفتم

که شامل شامپو بچه

شامپو بدن

لوسیون برای تمیز کردن بچه

صابون حمام

پودر بچه

که من فقط از شامپوی سر و بدن ان استفاده کردم

ست لوازم بهداشتی من ماستلا گرفتم که خیلی کامل بود شامل قیچی برای گرفتن ناخن

پستانک

قاشق دارو خوری

پیمانه اندازه دارو

برس

شانه

دندان گیر

پوار بینی

موچین (هنوز کاربردشو پیدا نکردم )

دماسنج

تب سنج

مسواک و مسواک انگشتی و وسیله ای که لثه بچه رو تمیز می کنی

 

لیوان آب میوه خوری که شامل چند سر مختلف هست

طرف نگهداری غذای کودک

قابلمه سه تکه لعابی

سرویس غذاخوری

قاشق و چنگال کودک

شیشه شیر

یک پتو اسپانیایی آبی رنگ

من یک پتو دور پیچ سفید تایلندی سبک هم گرفتم که چون فصل تابستان بود خیلی به دردم خورد

رختخواب

من سه دست گرفتم یکی برای تخت

یکی برای اینکه خواستم جایی برم استفاده کنم و یکی هم برای ننو

پوشک  من از مای بی بی و مولقیکس و can baby و jumper استفاده کردم

حوله حمام من ست کامل خریدم که شامل حوله لباسی حوله بزرگ کلاه دار لیف و پیشبند و دمپایی  بود من که فقط از حوله کلاه دارش استفاده کردم

وسایل حمل و نقل

من کالسکه و کریر مارک نی نی ما گرفتم

از کریر خیلی راضی هستم و توی ماسین آرشیدا رو تو کریر می زارم و خیلی بهش عادت کرده

ولی از کالسکه به هیچ عنوان راضی نبودم هم بزرگ و جا گیر بود و هم چرخهاش روان نبود  چون وسیله خیلی کاربردی برای من بود و آرشیدا هم کالسکه رو دوست داشت رفتم مارک مک لارن مدل عصایی اش رو خریدم که خیلی خیلی راضی هستم

آغوشی برای من زیاد کاربرد نداشت چون خیلی از کالسکه استفاده می کنم و آغوشی بیشتر برای پدرها کاربرد داره من که هر موقع آرشیدا رو تو آغوشی تو بغلم گذاشتم کمر درد گرفتم و استفاده نکردم

روروک هم مارک نی نی ما گرفتم  که از روروک هم راضی هستم به سه ارتفاع قابل تنظیمه و روش چراغ و اسباب بازی داره و وسایل روش برداشته میشه و میشه به نوعی صندلی غذاخوری البته چرخهاش زیاد روان نیست ولی خونه ما که کف پوشه آرشیدا حرکت می کنه ولی روی فرش کمی سخته

 

تشک تعویض وسیله خیلی کاربردی من تشک را روی میز تعویض به همراه یک پارچه برای خشک کردن آرشیدا گذاشتم و برای کیف بیرون از زیر انداز یک بار مصرف استفاده می کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نه نه رویا
4 آذر 91 19:10
چرا موش گیر ( وسیله درآوردن محتویات بینی ) نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم پوار بینی همون وسیله است که منطور شما هست