آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

دخترم آرشید بانو

ماه نهم

1392/1/26 13:31
704 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیگه حسابی شیطون شدی و چهار دست و پا میری ماشاالله در عرض یک هفته شروع کردی به چهار دست و پا رفتن .خیلی هم بامزه راه میری کف پای راستتو زمین میزاری و زانوی پای چپتو هم زمین میزاری و به این حالت خودتو رو زمین می کشی .

عاشق دمپایی های من هستی هر جای خونه که باشن بدو میری به سمتشونو اولین کاری که می کنی میزاری تو دهنت منم داد می کشم آرشیدا کثیفه ، به من نگاه می کنی و یه غری میزنی که با من کاری نداشته باشید و دوباره میری سروقت کار خودت .

میام دمپایی ها رو ازت میگیرم و میندازم اونور شروع می کنی به گریه و می دویی دنبالشون ماجرایی داریم ما .

تو روندن رو روک هم حسابی ماهر شدی ،دیروز 21 دی ماه شما تو اتاقت تو روروک بودی منم روی میز حال طرف بیسکویت رو گذاشتم به محض اینکه پامو گذاشتم تو آشپزخونه دیدم تو هال بالا سر بیسکویت ها هستی یکی با دست راست ،یکی با دست چپ گرفته بودی و تازه دهنت رو برده بودی سمت بیسکویت ها که با دهن هم یکی برداری کلی خندم گرفته بود .

راستی عاشق بادکنک هستی و دوست داری باهاش بازی کنی و پرت می کنی هوا و از بالا رفتنش کیف می کنی . منم نخ بادکنک رو بستم به مچ دستت و تو هم هی دستت رو تکون می دادی و از تکون خوردن بادکنک ذوق می کردی  ذوق زده شدی و خواستی بادکنک رو گاز بگیری که یهو تو دستت ترکید قیافه ات خیلی دیدنی بود اول بغض کردی و لب ورچیدی ولی وقتی دیدی من دارم می خندم تو هم به با قی مونده بادکنک تو دستت نگاه کردی و خندیدی .

شبها وقتی بابایی از سر کار میاد می برتت تو اتاق و میشینی رو تخت و کلی با هم بازی می کنین  منم تند میرم تو آشپزخونه و به کارام میرسم .

 تو این ماه 26 دی ماه نی نی خاله فایزه به دنیا اومد .

مامان اشرف و عمه کاملیا اومدن پیشت و من رفتم بیمارستان ،وقتی محمد ایمان رو دیدم یاد خودم تو بیمارستان افتادم چقدر زود تو بزرگ شدی مامانی .

 

آرشیدا داره میره دیدن محمد ایمان 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صبا مامان نیوشا
7 اردیبهشت 92 13:23
عزیز دلم هر چی بزرگتر شدی ماه تر شدی. خوب اسباب بازی دستته. بادکنک رو میگم. خیلی چیزا ازش میتونی یاد بگیری. افرین به مامان باهوشت که از الان بادکنک میده دستت. بوسسسسسسسسس
خاله آذین
7 اردیبهشت 92 14:36
ماشالا به این دختر خوب و خوشگل ... بیسکویت خوردنتو دوس داشتم خاله ... ایشالا همیشه شکمو بمونی و وقتی به غذا میفتی مامان جونتو دق ندی مث دختر خالت ... هههههههه